Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Mennyi idő alatt készül el megrendelésem?

  • Azonnal elvihető – személyesen az üzletből – azok a termékek, amelyek a bolt mintadarabjai illetve raktárkészlete. Továbbá ebből a kínálatból a serlegeket, figurákat, plakettek, üvegeket feliratozás/emblémázás nélkül, az érmekből kevesebb, mint 50 darabot. Fontos felhívnunk figyelmét, hogy üzletünkben a webshop kínálatától eltérő, annál jelentősen szűkebb termékkínálat található.
  • Még aznap elvihető – személyesen az üzletből – azok a termékek, amelyek a bolt mintadarabjai illetve raktárkészlete. Ebben az esetben serlegeket, figurákat feliratozással is kérheti, érmeket több mint 50 darabot is vásárolhat. Fontos felhívni figyelmét, hogy az üvegek, plakettek műhelyünkben készülnek, külső raktárról szállítjuk és, hogy boltunkban a webshop kínálatától kisebb termékkínálat található.
  • 2 munkanap alatt elkészül, és átvehető személyesen vagy az Ön által kért címen a futárunktól miden „rendelhető” státuszú termék a webáruházunkból, feliratozás vagy emblémázás nélkül.
  • 3 munkanap alatt elkészül, és átvehető személyesen vagy az Ön által kért címen futárunktól a webshop teljes kínálata, feliratozással/emblémázással is. (Kivéve az egyedi akril díjakat, a gyantázott egyedi érembetéteket, illetve serlegeket, figurákát 100 db-nál nagyobb tételben, üvegeket, kristályokat és akril díjakat 20 db-nál nagyobb tételben, valamint érmeket 500 db-nál nagyobb tételben. Ezeknek a termékeknek, mennyiségeknek az elkészülte maximum 1 hét)
  • Egyedi készítésű érmek és jelvények kiviteltől, mennyiségtől függően 3-5 hét alatt készülnek el. Ezek pontos áráról és elkészüléséről személyes egyeztetés szükséges a boltban, telefonon vagy e-mailben.

 

Mely termékek rendelhetőek?

Oldalunkon három féle jelölést használunk azért, hogy raktárkészletünkről azonnal, a webshopot böngészve információt szerezzen:

  • Zöld mosolygós jel: a termék raktárunkban megtalálható
  • Sárga egykedvű jel: a termék a róla készült fényképtől kissé eltér, vagy hiányzik valamelyik méret a sorozatból
  • Piros szomorú jel: a termék jelenleg nincs raktáron

 

Mit tegyek, ha az általam kiválasztott termék eltér az eredeti képtől?

Bátran ajánljuk, mert minőségében megegyezik az eredetileg kínált termékkel. Abban az esetben azonban, ha korábbi rendelését kívánja vele kiegészíteni, nem ajánljuk.

 

Mit tegyek, ha az általam kiválasztott termék éppen nincs raktáron?

Széles termékkínálattal rendelkezünk, ezért minden esetleges termékhiányra tudunk számtalan alternatív megoldást javasolni.

 

Hogyan adhatom le megrendelésemet?

 

Mikor vehetem át a megrendelésemet?

Amint Ön rendelését feladja, egy automatikus választ fog kapni, ezzel tájékoztatja a rendszerünk, hogy mi is megkaptuk azt. Ezt követően munkatársunk feldolgozza és várhatóan 24 órán belül hivatalosan is visszaigazolja Önnek. Megrendelése ekkor tekinthető elfogadottnak a részünkről. Ha a kért termékek közül valami nem teljesíthető, vagy a kért határidő nem tartható, feltétlenül keresni fogjuk, hogy találjunk egy megnyugtató megoldást.

 

Lenne egy sürgős rendelésem, van rá megoldás?

Soron kívül (ha fizikailag megoldható) teljesített rendelések esetén 5900 Ft expressz szolgáltatási díjat számítunk fel

 

Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

  • Személyesen az üzletünkben (Budapest, VI. ker. Nagymező utca 42)
  • Kérheti otthonába vagy munkahelyére. A kiszállítást partnerünk, a GLS Futárszolgálat végzi.

 

Csak a webshopban rendelhetek?

Természetesen nem, szívesen látjuk üzletünkben is (Budapest, VI. ker, Nagymező utca 42.)

 

Mit tegyek, ha leadtam megrendelésem?

  • Amennyiben személyesen adta le megrendelését, az üzletünkben megbeszéltek szerint készítjük el azt.
  • Amennyiben webshopunkban adta le megrendelését, kérjük az automatikus választ követően is figyelje levelezőrendszerét, mert még egy hivatalos visszaigazolást is küldünk, amelyben feltüntetjük a rendelése összegét, részleteit és az átvétel pontos időpontját.

 

Mit tegyek, ha megérkezett a második visszaigazolás?

Kérjük, ellenőrizze a számlázási illetve a szállítási címet, személyes adatait, valamint a termékek tételes felsorolását.

 

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a visszaigazolás?

Kérjük, első körben legyen szíves ellenőrizni a levélszemét (spam) mappát is a levelezőrendszerében. Elképzelhető, hogy oda került. Ha itt sem találja, akkor hívjon minket a +36 (1) 311 6245 számon.

 

Tudnak látványtervet is készíteni?

Üvegekről, Kristályokról, Akril díjakról, Plakettekről és az Egyedileg öntött érmekről, jelvényekről természetesen minden esetben készítünk látványtervet.

 

Befolyásolja a látványterv a termék elkészültét?

Igen, ezért felhívjuk figyelmét, hogy minden esetben megvárjuk írásos visszaigazolását és ettől az időponttól számítjuk a vállalt határidőt.

 

Hogyan egyenlíthetem ki a megrendelésem?

  • Személyesen üzletünkben készpénzzel vagy bank- illetve hitelkártyával, valamint előre utalással. Törzsvásárlóink, szerződött partnereink részére utólagos átutalás is engedélyezett.
  • Ha otthonába vagy munkahelyére kéri a kiszállítást, akkor bankkártyával vagy előre utalással, valamint átvételkor készpénzben (utánvét). Törzsvásárlóink, szerződött partnereink részére utólagos átutalás is engedélyezett.

 

A webshopban az árak ÁFÁ-s árak?

Igen, az árak bruttó, fogyasztói árak.

 

Ha nem személyesen szeretném átvenni, van szállítási díj?

Igen, amennyiben a számla végösszege nem éri el a 30.000 Ft-ot (azaz harmincezer forintot), akkor a szállítási díj: 1490 Ft (azaz ezernégyszázkilencven forint).

SegítségINGYEN futár48 órás kézbesítés

Az oldalunkon sütiket használunk a magasabb felahasználói élmény érdekében.