Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Mennyi idő alatt készül el megrendelésem?

  • Azonnal elvihető – személyesen az üzletből – azok a termékek, amelyek a bolt mintadarabjai, illetve raktárkészlete. Továbbá ebből a kínálatból a serlegeket, figurákat, plakettek, üvegeket feliratozás/emblémázás nélkül, az érmekből pedig kevesebb, mint 50 darabot. Üzletünkben a webshop kínálatától eltérő, annál jelentősen szűkebb termékkínálat található.
  • Még aznap elvihető – személyesen az üzletből – azok a termékek, amelyek a bolt mintadarabjai illetve raktárkészlete. Ebben az esetben serlegeket, figurákat feliratozással is kérheti, érmeket több mint 50 darabot is vásárolhat. Fontos felhívni figyelmét, hogy az üvegek, plakettek műhelyünkben készülnek, külső raktárról szállítjuk és, hogy boltunkban a webshop kínálatától kisebb termékkínálat található.
  • 2 munkanap alatt elkészül, illetve személyesen átvehető vagy házhoz szállítható minden olyan „rendelhető” státuszú termék, amit a webáruházunkból választott. Ilyen feltételek mellett feliratozást/emblémázást nem tudunk vállalni.
  • 3 munkanap alatt elkészül, illetve személyesen átvehető vagy házhoz szállítható webshopunk teljes kínálata. Ilyen határidő mellett feliratozást/emblémázást is vállalunk. Kivételt képeznek az egyedi akril díjak, gyantázott egyedi érembetétek, serlegek, figurák 100 db-nál nagyobb tételben, üvegek, kristályok és akril díjak 20 db-nál nagyobb tételben, valamint érmek 500 db-nál nagyobb tételben. Ezeknek a termékeknek és mennyiségeknek az elkészülési ideje maximum 1 hét.
  • Az egyedi készítésű érmek és jelvények kiviteltől és mennyiségtől függően 4-6 hét alatt készülnek el. Ezek pontos áráról és elkészüléséről személyes egyeztetés szükséges a boltban, telefonon vagy e-mailben.

 

Mely termékek rendelhetőek?

Oldalunkon három féle jelölést használunk azért, hogy raktárkészletünkről azonnal, a webshopot böngészve információt szerezzen:

  • Zöld mosolygós jel: a termék raktárunkban megtalálható
  • Sárga egykedvű jel: a termék a róla készült fényképtől kissé eltér, vagy hiányzik valamelyik méret a sorozatból
  • Piros szomorú jel: a termék jelenleg nincs raktáron

 

Mit tegyek, ha az általam kiválasztott termék eltér az eredeti képtől?

Bátran ajánljuk, mert minőségében megegyezik az eredetileg kínált termékkel. Abban az esetben azonban, ha korábbi rendelését kívánja vele kiegészíteni, nem ajánljuk.

 

Mit tegyek, ha az általam kiválasztott termék éppen nincs raktáron?

Széles termékkínálattal rendelkezünk, ezért minden esetleges termékhiányra számtalan alternatív megoldást tudunk javasolni.

 

Hogyan adhatom le megrendelésemet?

  • A webáruházunkban a kosárba helyezett termékek megrendelésével vagy e-mailben.
  • Személyes átvétel: info@serleguzlet.hu
  • Kiszállítás: szallitas@serleguzlet.hu

 

Mikor vehetem át a megrendelésemet?

Amint rendelését feladja, egy automatikus választ fog kapni, ezzel tájékoztatja rendszerünk, hogy rendelése hozzánk is beérkezett. Ezt követően munkatársunk feldolgozza, várhatóan 24 órán belül hivatalosan is visszaigazolja Önnek. Megrendelése ekkor tekinthető elfogadottnak részünkről. Ha a rendelésből valami mégsem teljesíthető, esetleg a kért határidő nem tartható, feltétlenül keresni fogjuk, hogy megoldást találjunk.

 

Lenne egy sürgős rendelésem, van rá megoldás?

Soron kívül teljesített rendelések esetén 5900 Ft expressz szolgáltatási díjat számítunk fel, természetesen csak abban az esetben, ha a kívánt termékek elérhetőek vagy beszerezhetőek.

 

Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

Személyesen az üzletünkben, valamint kérhet csomagszállítást otthonába vagy munkahelyére. A kiszállítást partnerünk, a GLS Futárszolgálat végzi.

 

Csak a webshopban rendelhetek?

Természetesen nem, szívesen látjuk üzletünkben is.

 

Mit tegyek, ha leadtam megrendelésem?

  • Amennyiben személyesen adta le megrendelését, az üzletünkben megbeszéltek szerint készítjük el azt.
  • Amennyiben webshopunkban adta le megrendelését, kérjük az automatikus választ követően is figyelje levelezőrendszerét, mert még egy hivatalos visszaigazolást is küldünk, amelyben feltüntetjük a rendelése összegét, részleteit és az átvétel pontos időpontját.

 

Mit tegyek, ha megérkezett a második visszaigazolás?

Kérjük, ellenőrizze a számlázási illetve a szállítási címet, személyes adatait, valamint a termékek tételes felsorolását.

 

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a visszaigazolás?

Kérjük, először ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát a levelezőrendszerében, hiszen elképzelhető, hogy egyenesen oda került. Ha itt sem találja, akkor lépjen velünk kapcsolatba, hívjon a +36 (1) 311 6245 számon!

 

Tudnak látványtervet is készíteni?

Üvegekről, kristályokról, akril díjakról, plakettekről és egyedileg öntött érmekről,illetve jelvényekről minden esetben készítünk látványtervet.

 

Befolyásolja a látványterv a termék elkészültét?

Igen, ezért minden esetben megvárjuk írásos visszaigazolását, kizárólag ennek beérkezésétől számítjuk a vállalt határidőt.

 

Hogyan egyenlíthetem ki a megrendelésem?

  • Személyesen üzletünkben készpénzzel vagy bank- illetve hitelkártyával, valamint előre utalással. Törzsvásárlóink, szerződött partnereink részére utólagos átutalás is engedélyezett.
  • Ha otthonába vagy munkahelyére kéri a kiszállítást, akkor bankkártyával vagy előre utalással, valamint átvételkor készpénzben, utánvéttel. Törzsvásárlóink, szerződött partnereink részére csomagküldés esetén is lehetséges az utólagos átutalás.

 

A webshopban az árak ÁFÁ-s árak?

Igen, áraink bruttó, fogyasztói árak.

 

 

 

A megfelelő felhasználói élmény érdekében cookie-kat használunk. A cookie-kkal kapcsolatos további információért, valamint a személyes adatok feldolgozásának ismertetéséért tekintse meg adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat.

Elfogadja ezeket a cookie-kat és az érintett személyes adatok feldolgozását? Bármikor módosíthatja a beállításait a lap alján a megfelelő menüpontban.